Trötter

Den senaste veckan har jag varit fruktansvärt trött och hängig. Jag har sovit för lite, dels på grund av två nätters jobbande. Jag har dessutom känt mig lite småsjuk, vet om det är därför jag varit så trött eller om jag har känt mig sjuk på grund av att jag varit så trött. Jag hoppas det blir bättre den här veckan, skulle verkligen behöva en energiboost då jag har en hel del plugg. Tyvärr började det inte bra. Gick upp halv sju imorse eftersom jag började jobba klockan åtta. Jag är inte gjord för att gå upp tidigt på morgonen. Det är som att all min energi går åt till att ta mig upp och jag är helt förstörd resten av dagen. Sitter i soffan nu med huvudvärk och försöker motivera mig att i alla fall gå en promenad eftersom jag bangat träning på grund av orkeslösheten. Det går sådär. Nu har jag Biggest Loser på också, det brukar inspirera mig att gå ut eftersom jag verkligen inte vill bli så stor som dom är.

Har planer på att börja promenera eller jogga på morgonen innan frukost. Utöver den vanliga träningen alltså. Men jag tror jag måste vänta till det blivit lite ljusare om jag ska orka ta mig upp. Om jag inte är ledig vill säga, då kan jag ju sova längre.

Ska verkligen försöka komma i säng i tid ikväll, ska upp kl sju imorgon, men tvivlar starkt på det eftersom jag känner mig själv. Ibland är jag verkligen hopplös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback