Vindruvsberoende

Idag har katterna jagat varandra massor. Eller det är mest Chili som jagar Timmy. Han får en del stryk men tycker fortfarande att det är kul. Nu har han kommit på att han kan ta skydd under soffan ibland för där är Chili får stor för att komma in. Dom har till och med sovit bredvid varandra på varsin stol i köket en stund idag och båda låg med mig i sängen när jag pillade på datorn. Det tar sig.

På eftermiddagen tog jag en joggingtur i skogen. Det var väldigt halt på vissa ställen men jag lyckades hålla mig på fötterna hela tiden. Gjorde en del riktigt schyssta moves där jag fladdrade med både armar och ben men på något sätt ändå landade på fötterna.

Nu ikväll gick jag en timmes promenad med Jennie. Det var riktigt trevligt. Tror det bara var fjärde gången vi träffats men det märktes inte, vi babblade på hela vägen. Det får vi absolut göra om.

Nu ska jag äta vindruvor och titta på Criminal Minds. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag äter också vindruvor!



Ja det måste vi definitivt göra om. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback