Snabb uppdatering

Har inte skrivit på ett tag men det händer inget i mitt liv just nu.

Chrille har varit på kryssning sen i fredags så jag har haft lägenheten för mig själv hela helgen. I fredags kom Zarah och Linda över. Vi åt middag, tittade på Let´s Dance och prata skit. Trevligt. Igår gjorde jag inte mycket, tittade på en hel säsong av The Big Bang Theory och gick på ett Bodyattackpass. Idag har jag träningsvärk. Skulle luncha med Pe men det är inställt på grund av hennes mage. Chrille kommer hem snart, han kanske vill följa med och äta. Har ingen lust att laga mat idag. Annars har det inte hänt mycket, har mest jobbat. Imorgon är sista arbetspasset och sen är jag ledig till 24 januari när skolan börjar. Weeii!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, den är rätt underbar. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback