Paniken kommer krypande

Herregud. Ikväll har jag fått min skrivare som jag beställde i torsdags. Chrille installerade den och nu har jag skrivit ut all kurslitteratur från nätet som ingår i den första kursen. Det är hur mycket som helst. Sen ska man läsa en hel bok utöver det också, en bok som dom inte ens har skickat till mig från Bokus än fast jag beställde den i tisdags. Måste ringa imorgon och fråga när dom tror att den kommer, jag ska ju ha läst den på måndag. Stressad som fan. Sov asdåligt inatt på grund av att jag låg och tänkte på den där jävla boken.

Imorgon har vi vårt första seminarium, jag vet inte riktigt vad ett seminarium är men jag hoppas det kommer gå bra. Måste nog läsa igenom mina anteckningar ikväll för att förbereda mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback