Degar ihop

Det finns inte mycket att göra om dagarna nu när jag är ledig. Eller det finns säkert mycket att göra men ingen att göra det med. För tyvärr har ju de andra jobb och sånt att gå till. Suck. Idag har jag i alla fall tvättat, men det är det enda jag gjort. Hade tänkt gå till biblioteket men skjuter upp det tills på måndag. Ett lånekort kan ju vara bra att ha när jag blir student.

Jag och Chrille har funderat en stund på att skaffa en kompis till Chili. Någon hon kan leka med och som håller henne sällskap när inte vi är hemma. Vi ska antagligen till Kvicksund ikväll och kika på två små tolv veckor gamla kattbebisar. Jag är lite kluven dock. Chili är ju så lätt att lämna ifrån sig när vi åker bort, kommer det att bli lika lätt med två? Och kommer de två missarna komma överens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback