Lägenheten

Idag har jag fixat i lägenheten från halv tio på morgonen till nio på kvällen. Jag har skruvat ihop möbler, packat upp saker, hämtat saker i Hållsta och organiserat i lägenheten. Nu är jag nästan klar. Bilen är full av kartonger och sånt som jag ska köra till returstationen imorgon. Det står lite saker i hallen som ska in i förrådet, men mitt förråd är inte tömt efter föregående hyresgäster så jag måste ringa fastighetsskötaren på måndag. Ska även fråga när han har tid att måla min vägg. Det som saknas i lägenheten är en kökspall, mattor, lampor, tavlor och annat pynt. Fick en micro idag av Emma och Daniel, så himla snällt. Skönt att det mesta är fixat. Jobbade sista dagen igår så nu kan jag njuta av mina två lediga veckor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är roligt att klä upp sig ibland :)



När ska du ha inflyttningsfest dåråå? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback