iPhone

Jag har ju glömt berätta att jag köpt en iPhone. Jag älskar min iPhone! Särskilt efter att jag var hos Sebastian igår och fick en liten lektion. Teknik är ju inte min starka sida liksom. Dessutom hjälpte han mig fixa massa bra appar. Som ni kanske anar är jag redan beroende av att surfa in och kolla Fb var och varannan minut, det går ju så fort och är så smidigt.

Känns även som det var en bra deal på abonnemanget. Tecknade 24 månaders surfabonnemang hos Telia. Jag ringer för 0,49 kr i minuten (startavgift 0,99 kr) vilket är 20 öre billigare än jag ringde för på mitt refillkort. 5000 gratis sms i månaden. Gratis Spotify premium i sex månader. Allt detta för 98 kronor i månaden. Då får jag surfa 1G. Fantastiskt. Dock kostade själva iPhonen 4795 kronor, men det var 1100 billigare än om jag hade köpt bara telefonen.

Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback