Cup

Jag har bränt mig i ansiktet. Det är en konsekvens av att spela cup hela dagen i solen. En annan konsekvens är att jag är helt slut. Det var riktigt jobbigt. Fyra matcher, 2x15 minuter långa. Alltså har jag spelat två timmar match idag. Sen uppvärmning på det. Massa kalorier brända. Det jobbigaste är att man får vänta så länge mellan matcherna, man hinner bli väldigt seg i benen lagom tills nästa match. Det gick inge vidare i cupen, vi hamnade på plats tio av tolv lag. Fast med tanke på hur många ordinarie spelare som var borta så kämpade vi på bra.

Jag sov sjukt dåligt inatt. Ca en timme sammanlagt. Jag låg och vred och vände på mig och mådde lite illa. Det kanske inte var de bästa förutsättningarna för att spela en cup på, men det gick hyffsat ändå. Om man inte räknar med sista matchen, där tog krafterna slut, men jag höll ut.

Konstigt nog har jag ätit väldigt dåligt idag. Jag brukar bli hungrig när jag sover illa, kroppen behöver väl kompensera energiunderskottet, men inte idag. Åt macka imorse, tre äpplen och två korv med bröd under cupen + en chokladboll. Med tanke på att jag rört så mycket på mig borde jag varit utsvulten. När jag kom hem köpte Chrille Spicy Hot och jag åt halva portionen. Nu mår jag lite illa igen. Inte så att jag känner mig sjuk, bara ett konstigt svagt illamående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback