Träning

Den här veckan har jag kört tre träningspass. Hittills. Igår blev det ett gympass på 40 minuter, i onsdags och idag försökte jag mig på en joggingtur i skogen. I onsdags pulsade jag mest genom snön och idag pulsade/halkade jag mig fram. Det gick inte att hålla något tempo så det blev inget direkt flås utan mer ett träningspass för benen. Men all träning är ju bra träning. Satsar på ett gympass imorgon. Hade varit roligt med sällskap men det slutar alltid med att jag står där ensam. Hur som helst så ska fettet försvinna.

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Var tränar du? :)

Postat av: JENNIE

Ja jag förnyade mitt kort i veckan. Kör på gymmet jag med, skulle vara kul att träna ihop någon dag! :)

2010-11-14 @ 02:07:40
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback