Saknad

Något jag saknar på jobbet är min iPod. På ASSA fick jag ha den och tiden gick lite fortare när man hade bra musik, eller ännu hellre en ljudbok, att lyssna på. På Oberthur får man inte ha något alls. Vi har en radio men jag är sjukt trött på att höra Robyn två gånger i timmen varje dag. Jag förstår att man inte får ha mobilen med sig, eller något annat med kamera, men min iPod spelar bara musik och sånt. Jag kan inte göra något annat med den så om jag skulle vilja föra ut något sekretessbelagt ur huset så är den helt värdelös. Vi jobbar inte vid några maskiner där man kan göra sig illa heller så den skulle inte utsätta mig för fara. Men, men.. Blir väl att lyssna på Robyn hela natten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback