Nacka Forum

Gårdagen började med ett pass på gymmet. Sen hem och duscha innan Petra plockade upp mig för min sena födelsedagspresent. En AnnaochPetradag i Stockholm. Denna gång blev det shopping i Nacka Forum. Ett galet stort köpcentrum. Kom hem med en toksnygg skinnjacka, två tröjor, ett par leggings, två halsband, en ring, två nagellack, ett läppglans, fingervantar, Osis serum och absolut repair schampo och inpackning. Hittar inga bilder på nätet, får se om jag orkar fota sen. Blev helt förälskad i jackan, fast det börjar bli lite väl kallt för skinnjacka. Illa.

Tiden sprang iväg i köpcentret och det stängde innan vi kände oss riktigt klara, men det kanske var tur det med tanke på vårt shoppinghumör. Vi åkte till Heroncity där vi åt, fikade och tittade på Saw 3D. Det var verkligen en äcklig film, ett par tjejer sprang ut och kräktes. Klenisar. Vi var väldigt trötta efter en lång dag och det var skönt att komma hem och lägga sig. Mycket nöjd med min sena födelsedagspresent.

Kommentarer
Postat av: pe

det var jätte mysigt att få en hel dag med dig ;-)

2010-11-07 @ 21:32:54
Postat av: ugg boots baby

thanks a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback