Insomnia

Nu börjas det igen. Mina nätter med alldeles för lite sömn. Igår sov jag mellan 20:54 och 22:45, sen låg jag och läste eller vred på mig omvartannat tills jag somnade typ två timmar innan klockan ringde, 04:45.

Efter jobbet gick jag in på apoteket och frågade om sömntabletter. Det enda dom hade receptfritt var kosttillskott som ska göra mig lugn och avslappnad typ. Men såna ska man inte stoppa i sig om man har p-piller för dom innehåller Johannesört som hämmar effekten. Jag visste väl att det fanns någon orsak till att jag inte skaffat såna tidigare.

Det ser inte bättre ut än att jag får leva med att vara en zombie under förmiddagsveckorna. Suck.

Jag har i alla fall hittat folk att pendla med på Oberthur. Daniel och Marika. Vissa veckor kommer även två andra åka med. Nästan alla bor på helt olika delar av stan, men vi bor åtmindstone i samma stad.

Min handledare är fortfarande lika ointresserad av allt som inte har med jobbet att göra. Astråkigt. Sista natten förra veckan fick Daniel jobba hos oss då det inte fanns något att göra på hans avdelning. Det var mycket roligare, någon att snacka skit med under nattens sega timmar.

Nej om man skulle ta och lägga sig kanske. Även om jag inte sover kan jag ju ligga i sängen och försöka vila.

Ps. Berättar om helgens klassåterträff någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback