Diorshow

Jakten på den perfekta mascaran har fortsatt.

Har länge varit sugen att testa Diors Diorshow (som jag har hört så mycket bra om) men det svider att lägga ut runt 300 kronor för en masara man inte vet om man gillar. Nu hade jag en kupong på 20% och en bonuscheck på 50 kronor på Åhléns så jag kände att det var dags att slå till. När jag betalade längtade jag hem så jag kunde prova den.

Borsten är väldigt stor, kändes lite klumpig, men man kanske får in rätt teknik när man använt den några gånger. Borsten separerar fransarna bra och resultatet blir fint. Möjligtvis att jag fick lite mer längd men inte så mycket volym som jag hade hoppats på. Ett plus för den generösa storleken, mascaran borde räcka länge. Nu får jag vänta och se hur bra den håller. Köpte den vattenfasta varianten, såklart, men jag hoppas att den ändå är lätt att tvätta bort.



Kommentarer
Postat av: Emma

Du får meddela om den forsätter hålla måttet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback