Stupid knee

Jag hoppade in och jobbade tre timmar ikväll. När jag hade varit där i en timme högg det till i knät och jag kunde inte stödja på högerbenet. Förstår inte vad som hände, jag gick bara helt vanligt i lobbyn. När jag samlat mig ett par sekunder tog jag mig tillbaka till kassan och bet ihop för att ta hand om de väntande kunderna. Efter ett tag släppte det lite och jag kunde gå ganska hyffsat, fast det gjorde ont. Bilturen hem efter passet gick bättre än förväntat, tur att jag har automat. Chrille och några av hans kompisar grillade och vi satt och åt på gården. När jag reste mig och skulle gå in kunde jag inte räta ut knät, jag hade väl suttit och blivit kall. Jag som ska jobba imorgon och har match på söndag. Det är helt sjukt, jag gjorde ju ingenting. Hoppas jag kan sova bort det.

Kommentarer
Postat av: Pe

håll de varmt. då ökar du blodcirkulationen och de brukar kännad bättre.

2010-05-21 @ 22:51:30
Postat av: pe

kännad hahaha bra pe bra =P

2010-05-21 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback