Sthlm

Denna lördag har jag spenderat i huvudstaden med Em. Mycket trevligt, trots en del regn. Jag kom hem med två linnen, en sporttopp, tre läppbalsam och en kavaj som jag rotade fram på Beyond Retro. Hittade en till kavaj men fick sån beslutsångest att den fick hänga kvar. Mår lite dåligt över det nu. Här ser ni den som fick följa med hem.




Hittade bilder på sporttoppen och det ena linnet.



Nu sitter jag i soffan och vilar min rygg och mina fötter. Det är ju inte den bästa dämpningen i tygskor (om ens någon) så det känns när man gått runt i dom i några timmar. Funderar på om jag ska sätta på en film, men vet inte vilken. En skål fil och mûsli vore inte heller fel. Sen lite popcorn på det. Låter som en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback