Motvind

Idag har jag cyklat till Västerleden. Dit gick det okej men hem var det ett rent helvete. Hade motvind hela vägen och jag tog en sämre väg. Pust. Fick mig lite motion i alla fall.

Det gick helt okej att jobba, fick beröm av restaurangchefen. Alltid kul med bekräftelse.

Imorgon bitti måste jag ringa och prata allvar med A-kassan. Dels måste jag byta till restaurangs a-kassa och dessutom läste jag nu att man bara får stämpla upp om man har en deltidsanställning och inte om man blir uthyrd av ett bemanningsföretag. Jag har ju både så jag måste höra vad som gäller då. Krångel, krångel.

Imorse ringde Arena och väckte mig för att erbjuda mig arbete idag. Förstår inte varför jag skulle skicka in mitt schema när dom ändå ringer då jag jobbar.

Jag är sjukt trött. Blir nog att lägga mig och läsa snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback