Min helg

I fredags hade jag en sån där dag då allt känns skit. Inget är kul och man vill helst av allt bara lägga sig undet täcket och gråta. Tyvärr var jag tvungen att jobba några timmar. När jag kom hem tvingade jag mig iväg till gymmet och det fick mig faktiskt att må lite bättre. Kände mig duktig. Sen kom Zarah och Linda över på kvällen och vi spelade spel och kort.

lördagen var det dags för Saras möhippa. Dagen till ära fick vi ett fantastiskt sommarväder. Trots ett mycket försenat tåg, som medförde en del konsekvenser, blev det till slut en godkänd möhippa. Skattjakt, skivinspelning, lunch på Kaka, mys i solen och grillning och poker på kvällen. Trevligt, trevligt.

I söndags jobbade jag några timmar igen och sen var det bara att åka hem och hämta fotbollsväskan för det var dags för årets första riktiga hemmamatch. Första halvlek var katastrofal. Andra halvlek började vi spela och hade övertaget. Tyvärr hade vi en kass partisk domare, det ska till och med skickas ett klagobrev. Matchen slutade 0-5. Börjar bli riktigt trött på förluster.

När jag kom hem hade Chrille lagat tacopaj, mycket gott, särskillt eftersom jag bara fått i mig frukost och två bananer under hela dagen. Kanske var därför jag vägde 0,5 kg mindre imorse än sist jag vägde mig. Kalas.

Imorgon ska jag förhoppningsvis börja dagen på gymmet med Emma. Funderar på om jag ska öka vikterna lite, undrar om jag klarar det. Får prova. Sen ska jag jobba på kvällen. Undrar om Petra har tid och lust att hitta på något på dagen.

Idag har jag läst några nya Mc Donaldspapper, hoppas dom inte tänker förhöra mig sen, är helt galet mycket. Har även legat ute i solen och läst i boken jag håller på med. Det är riktigt varmt ute. Underbart. Nu är jag inne och vilar huden, solen är ju som starkast, men om jag känner mig själv rätt är chansen stor att jag hamnar där ute snart igen.

Kommentarer
Postat av: pe

är du ledig imorgon? =) vi kan hitta på något vad hade du tänkt? hämtar barnen 14.00.

2010-05-17 @ 15:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback