Mer jobb

Igår strax innan jag skulle ge mig av till jobbet ringde mobilen. Det var butikschefen på Lindex i Tuna Park som ringde. Hon sa att dom höll på att drunkna i varor och undrade om jag hade möjlighet att komma in och jobba.

Gissa om jag blev förvånad, har inte hört något sen jag slutade praktiken. Jag sa att jag kunde komma in när jag slutade klockan 15. Det tyckte hon lät bra så när jag jobbat mina fyra timmar på donken slängde jag i mig en bigmac, hoppade i mina vanliga kläder och gasade bort till nästa arbetspass.

Jag jobbade bara till klockan 18 men vi bokade in två pass till, måndag och tisdag nästa veckan klockan 10 - 17. Perfekt. Får se om det blir något mer i sommar sen. Jag kommer nog bara stå och galga, dom vill ju få upp alla varor som står travade inne på lagret. Men det gör mig ingenting, bara jag får jobba.

Så igår var en bra dag. Dessutom var det härligt väder. Efter jobben åkte jag hem och hämtade lite packning och Chili och gav mig iväg till Hållsta. Ska bo här tills på fredag då päronen kommer hem från sin semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback