Inspiration

Min lediga onsdag har jag hittills spenderat med att storhandla på Ica Maxi. Hittade fina mörklila handdukar och badlakan på rea som jag slog till på. Tänker hänga upp dom i badrummet och överraska Chrille när han kommer hem. Hoppas det blir fint. Trodde inte jag skulle handla så mycket men jag landade på 1205 kronor. Hoppsan. Fast så går det när man köper nästan fyra kilo kycklingfilé. Hade massa inspiration när jag gick och strosade längs hyllorna, jag tror det kommer bli en riktigt njutning att äta idag.

När jag kom hem hade inte min shoppinglust stillats så jag surfade in på HM för att kolla om det fanns nåt fint. Klickade hem fyra linnen, hoppas dom är lika fina som jag tror dom kan vara. Hittade en tröja jag blev helt kär i men som var slut i den färgen jag ville ha. Typiskt. Fast nästan alla färger var slut i de flesta storlekar så det var en populär vara. Förhoppningsvis kommer det in fler.

Nu ska jag göra lite lunch. Jag tänker mig tortillabröd fyllda med färskost, rödlök, kräftstjärtar, avokado och sallad. Det borde funka. Kanske lite paprika också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback