Illamående

Hade ställt alarmet på klockan sju imorse. Klev upp, åt två mackor och gav mig av till gymmet. 5 minuters uppvärmning på crosstrainern och körde sen mitt kettlebellspass, tog 45 minuter. Började må sjukt illa mot slutet. Vet inte om det beror på att det var så jobbigt eller för att jag inte låtit frukosten smälta. Det har inte gått över än och jag börjar jobba om en timme. Suck. Får se hur det går.

Det är min första vecka på Mc Donalds. Har jobbat varje dag, fast två pass har varit korta, idag har jag ett långt. Det är väldigt mycket att lära sig och väldigt mycket att ha i huvudet. Det svåraste är att komma ihåg vilka gäster som sitter i restaurangen och väntar på sin burgare och vad dom väntar på. Detta speciellt under lunch och middagsruschen. Kan inte alla gäster bara beställa en Big Mac meny med cola så skulle allt gå mycket smidigare? Hehe.

Jag vet inte om det var en bra idé att köra ett hårt gympass idag, med tanke på att vi har vår tredje seriematch imorgon. Har ju fått sjuk träningsvärk de andra gångerna jag kört. Fast om jag låter det gå längre tid mellan passen kommer ju träningsvärken alltid vara ett faktum.

Nu ska jag äta en satsuma och se vad illamåendet tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback