Beundrare

Idag på jobbet bad en kille att få prata med mig i enrum. Jag följde med honom och han sa att det finns en kille som är intresserad av mig. Jag förklarade att jag "tyvärr" har sambo. Han hade till och med en lapp, där jag antar att kompisens telefonnummer stod. Haha. Sötnosar. Nu är jag nyfiken på vem av dom det är, har ingen aning om vad alla heter ens.

Annars har jag fått beröm på jobbet idag. Emelie (skiftledaren) kom och sa att jag är väldigt duktig, på alla områden jag varit på, och att Fredrik (restaurangchefens assistent) också tycker det. Sånt är alltid kul att höra. Jag har tyckt att det gått helt okej men undrade vad andra tyckte. Nu vet jag, deras två åsikter i alla fall.

Runt ettiden idag kom Petra och Freja in på restaurangen. Freja kom springande med öppna armar och gav mig en stor kram. Gullunge. Dom var glassugna och tur för mig var det lugnt så jag stod och pratade med dom en stund. När dom sen skulle gå fick jag en till kram av Freja och en puss på kinden. Sötaste guddottern ever.

Dags för dusch och tvätta bort jobbet ur håret.

Kommentarer
Postat av: pe

ojoj beundrare du får passa dig så dom inte blir sotis fall chrille kommer o hälsar på ;-)



ja hon var bra söt idag =D

2010-05-06 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback