Sträckning

Jag sträckte ljumsken på fotbollsträningen ikväll. Antagligen på grund av att jag missade uppvärmningen. Kom iväg sent från jobbet och bytte om i bilen när dom andra värmde upp. Kan tala om att ett baksäte är ganska otympligt som omklädningsrum. annars var det skönt att träna med laget igen, om man bortser från skavsåret, var ju ganska längesen nu.

Har grym träningsvärk efter matchen i söndags. Hela magen gör ont så fort jag hostar och igår kunde jag inte böja på mig utan att grimasera. Härligt. Då har träningen tagit.

Har blivit kallad till intervju nummer två.. igen.

Kommentarer
Postat av: pe

ja men det är ju inte precis att jag skrivit det ofta o allt e ju i samma veva.

vad du ska skada dig på fotbollen då =( men skönt att foten känns som den håller lite bättre nu iaf. =)

Hoppas du får tjänsten.

Kram

2010-03-31 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback