My head is spinning

När jag vaknade i morse snurrade det i huvudet. Värst var det när jag satt utan att luta mig bakåt och när jag böjde mig fram för att t.ex ta på mig skorna. Jag gick en tuff promenad i en och en halv timme och det kändes bra, jag tänkte att frisk luft var det som behövdes. Men så fort jag kom in och började snöra upp skorna kom yrseln tillbaka. Det borde inte bero på låg blodsockernivå eller vätskebrist, drack två glas juice och ett glas vatten till frukost. Jag har väl kassa blodvärden igen, varje gång jag lämnat blodprov får jag svaret att jag har järnbrist. Tror jag har några järntabletter kvar, får väl svälja ner en sån och se om det bli bättre.

Det mest irriterande är att det är min lediga dag, jag hade planerat massa träning. Nu har jag avbokat passet på friskis, vill inte riskera att ramla ihop när jag börjer mig ner efter skivstången. Om det känns bättre ikväll kanske jag tar en joggingtur, måste förbränna skålen med ostbågar jag åt till Lost och Gossip Girl.

Jag och Chrille ska gå ner och luncha på stan sen i alla fall. Efter det tar jag en runda på rekryteringsmässan innan jag går förbi ICA på vägen hem. Så det blir en del promenerande idag ändå, alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback