I feel old

Ikväll var jag på gruppintervju för jobb på Mc Donalds Västerleden. Jag var minst fem år äldre än resten av oss tio kandidater. Hade jag inte åldersnoja innan har jag det garanterat nu. För övrigt har jag ingen bra känsla i magen, tror inte dom väljer gamlingen till de enskila intervjuerna. Fast det hade ju varit trevligt med ett jobb i sommar.

Jag fick beröm på praktiken av den ställföreträdande butikschefen. Hon tycker jag är väldigt duktig. Sånt är kul att höra. Jag tar med mig det från den här dagen och hoppas den värkande ryggen (ett resultat av dagens hårda arbete) känns bra imorgon igen.

Blev ingen träning varken igår eller idag. Hoppas på fint väder imorgon så jag kan ta en joggingtur på förmiddagen, sen är jag bokad på Skivstång/kondition klockan fem. Där emellan ska jag på rekryteringsmässa i Munktell. Hoppas det inte bara är bemanningsföretag den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback