Fotarbete

Här sitter jag med trötta vader. På min lediga dag har jag skrivit en arbetsansökan, joggat i skogen, gått in till stan och hämtat ansökningar som mamma skrivit ut till mig, rett ut lite frågetecken på F-kassan, lunchat med mamma, fått skjuts hem, gått långpromenad med Jenny och tre hundar, handlade på vägen hem och nu väntar jag på att klockan ska bli åtta så jag kan se Guldfeber.

Nu ikväll mår jag illa så fort jag tänker på lagad mat. Vet inte varför. Det enda jag var sugen på var fil och mûsli så det var det de fick de. Och resten av ostbågarna sen i lördags. Är dock lite sugen på apelsin så jag ska nog ta en sån också.

Fyra långa dagar på praktiken väntar. Imorgon har vi modekväll mellan 17 och 20. Hoppas det kommer mycket folk.

Ps. Emma sitter och kikar på lägenheter i Bryssel. Nyss hittade hon en som har toaletten i köket. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var innan dammsugaren kom fram, Vega bryr sig inte men Wilma är livrädd och försöker typ gräva sig in i golvet för att komma undan... Jag har försökt träna henne men det lyckades inte så bra, nu försöker jag alltid dörren till rummet som dammsugs så hon slipper stressen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback