Ensam i storstaden

Idag åkte jag för första gången i mitt 25 åriga liv ensam till Stockholm. Jag var lite nervös, mitt lokalsinne är inte det bästa. Tåget blev lite försenat så vi rullade in på stationen strax innan halv tolv. Jag gick runt och fönstershoppade en stund och letade efter ett ställe att luncha på. Till slut vann min ekonomiska sida och jag satte mig på Burger King. Det var betydligt kortare till kliniken är jag trodde så jag strosade runt i gamla stan innan jag började känna av skoskav och satte mig i väntrummet istället. Jag hoppas behandlingen ger önskat resultat, i slutet hade hon svårt att se var hon skulle sticka mig. Nu spänner det i benet. Vet inte om jag borde träna på det ikväll, eller om jag kan träna på det ikväll. Får vänta en stund och känna efter. Enligt Emma hade Agnes och Elin haft med sig fotbollsskor till mig i tisdags, men då jobbade jag. Sötnosar. Jag tog första tåget hem och nu sitter jag här. Jag överlevde trippen och gick inte fel en enda gång. Får se det som lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback