Cloudberries

Jag har tagit en paus i mitt Viktklubbande. Orsaken är brist på motivation. Dels för att jag stått stilla på samma vikt i flera veckor. Dels för att jag jobbar sent så ofta att jag inte hinner träna. Att jag har ont i halsen gör det ännu värre, nu kanske jag inte ens kan träna i helgen då jag är ledig. It sucks. Tröståt våfflor med grädde och hjortronsylt nyss. Det hjälpte inte.

Visste ni förresten att hjortron heter cloudberries på engelska. Gulligt va?

Imorgon ska jag på rekryteringsträff på AF och försöka få ett sommarjobb. Har även blivit tipsad om ett jobb i Strängsnäs så jag ska försöka knåpa ihop en ansökan imorgon bitti.

Det enda jag gör nu för tiden är att ha praktik, jag är alltid där känns det som. Jag trivs bra men det vore ju inte fel att ha ett riktigt jobb. Ett som ger pengar istället för att äta upp mina a-kassedagar. Får se till att skriva en kick ass bra ansökan imorgon alltså. Tjing!

Kommentarer
Postat av: pe

hejja hejja anna!!! peppar på

2010-03-25 @ 21:54:10
Postat av: Emma

Jag tror på dig :) Du är grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback