Uppdatering

Här sitter jag och väntar på att Petra ska höra av sig. När barnen vaknat ska vi åka till Tuna Park och handla lite nödvändigheter inför helgen. Jag kanske borde ge mig av nu innan och kika efter en klänning att ha på bröllopet den tredje juli. Veckorna bara flyger fram.

Igår fick jag mina slitna toppar kapade av en jättetrevlig och duktig frisör på Sublime. Sen lockade hon hela mitt hår med en plattång, hon förklarade hur man gör så jag ska kunna göra det själv sen. Men jag tvivlar på det, jag är värdelös på att fixa hår.

Sen lunchade jag och Petra på Papas tapas och gick en sväng på stan. Hann med en glass i solen också innan det var dags att bege sig hem och gör sig klar för jobb.

Jag jobbade till midnatt igår för första gången, det var rätt lugnt så det var skönt. Idag jobbar jag 16 - 02. Mitt längsta pass hittills, förhoppningsvis blir det inte längre än såhär. Tio timmar på donken räcker gott och väl.

Jag och Chrille har knappt träffats alls den senaste tiden. Förra veckan var han borta på utbildning onsdag till söndag. Sen har båda jobbat, han hade friskis i måndagskväll och jag hade fotbollsträning i tisdags. Jag jobbade sent i onsdags och igår och idag åker han till Karlstad för en svensexa och kommer hem på söndag. Han pussade mig hej då imorse när jag halvsov och vi ses inte mer idag. Saknar.

Nu ska jag trampa iväg mot Tuna Park.

Apropå Tuna Park så ringde butikschefen på Lindex igår och undrade om jag kan jobba nästa fredag. Det kan jag inte, krockar med donken. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback