Uppdatering

Längesen jag skrev nu. Men det har inte hänt så mycket. Jag fick tillbaka min cykel, till och med låset som låg i cykelkorgen fanns kvar. Den blev stulen natten till den 22 juni och hittades på morgonen tillsammans med sju andra cyklar. Där gick det fort. Men jag blir fortfarande sur när jag tänker på det, har tjuvar inget samvete?

Nu kom det en väldigt snabb regnskur, ca fem sekunder, mycket märkligt.

Igår jobbade jag natt, ett tiotimmarspass, eller ja nio eftersom jag hade en timme rast, men jag var ändå på jobbet i tio timmar. Har ett lika långt pass ikväll, fast en timme senare. Tiden gick ändå hyffsat fort igår, hoppas den gör det idag också.

fredag eftermiddag åker jag och Chrille ner till Kungälv, hans syster gifter sig där på lördag. Ska bli trevligt. Sen tänkte vi ta en minisemester och komma hem på måndag eller tisdag, om jag får byta bort mitt pass på donken. Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på än dock, vi får väl se vad vi känner för. Vi ska fira vår treårsdag i efterskott i alla fall, vi glömde helt bort det den nionde juni.

Den här klänningen ska jag ha på bröllopet. Fast en som är mer beige i färgen, mycket fin faktiskt. Har inte bestämt hur jag ska göra med håret, jag är så otroligt dålig på hår. Övning borde ju ge färdighet men jag vet inte ens vad jag ska försöka mig på. Önskar mitt hår var längre.


När jag smält frukosten ska jag ta mig ner till gymmet för första gången på flera veckor. Dels har jag varit sjuk och dels har jag inte haft någon lust. Har hellre varit ute och sprungit så det är var jag har gjort de senaste fyra träningspassen. Måste skaffa en bra ljudbok så det blir roligare att ge sig ut på långa löprundor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback