Sömnbrist

Idag har jag varit och pratat med en tjej på Proffice om att jag eventuellt ska jobba för dom om det dyker upp något intressant och passande i höst. Jag tänkte lite fel när jag bokade in tiden med henne dock. När hon föreslog måndag klockan tio kollade jag bara i min kalender så att jag var ledig, jag tänkte inte på att jag slutade fredagens pass klockan tre inatt.

Detta resulterade i att jag mår piss just nu. Tre timmars sömn inatt och drygt två nu på dagen är inte att rekommendera. Mitt huvudet mår inge vidare och jag känner mig helt förstörd. Konstigt, jag brukar inte reagera såhär starkt på sömnbrist. Fast i och för sig sov jag inte jättemycke förra natten heller då jag jobbade till klockan fem.

Hur gick mötet då? Jo det gick bra. Jag tror hon gillade mig och jag ska höra av mig efter sommaren och säga hur det känns och så ska vi stämma av med hur det ser ut just då. Hon hade ju en tjänst nu som hon tror skulle passa men jag vill vara kvar på Mc Donalds över sommaren. Minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback