Parken Zoo

Igår var en vacker sommardag och eftersom jag var ledig tog jag med mig Freja för en dag i Parken Zoo. Vi gick runt och tittade på djuren och hade det mysigt. Det var dock lite dåligt att inte allt var öppet, bland annat det lilla tåget med guidade turer. Vi avslutade besöket med att åka några karuseller.



 

Freja somnade i vagnen på vägen hem så jag bar in henne till min säng där hon fortsatte sova i en och en halv timme. Själv var jag också helt slut och krashade i soffan med datorn i knät fast jag borde ha sovit en stund jag också. Det är jobbigt att vara i Parken Zoo.


Kommentarer
Postat av: pe

hoon var så glad för att få gått på parken zoo med sin kompis anna =)

2010-06-18 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback