Kick ass bra kassörska

Jag va lite tidig till jobbet idag så jag hängde i personalrummet en stund innan jag började knega. Det satt en tjej där inne som sa att hon tycker jag är jätteduktig i kassan. Att man inte brukar va de efter bara en månad. Jag står i kassan helt själv ibland och det gör tydligen inte andra nya. Kul med beröm.

Fick mitt nya anställningsbevis idag. Är nu anställd på 240 timmar/8 veckor, dvs 75%, fram till 30 augusti.

Jobbade fem timmar idag, det är det längsta man jobbar utan rast så jag var hungrig när jag slutade. Åt en Mc Chicken Jr, mellanpommes och cheddardip när jag slutade. Det gav mig motivation att träna så det blev ett pass på gymmet idag. Verkligen på tiden då jag bara tränade två gånger förra veckan. Förhoppningsvis blir det betydligt bättre den här veckan.

Nu var det några månader sen jag slutade med viktklubb, men jag har hållt vikten och faktiskt gått ner ett halv kilo till. Härligt. Helst skulle jag ju gå ner ytterliggare några kilon, vi får se om det går. Det lär det ju inte göra med tanke på hur ofta jag äter på donken. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback