Skön dag

Idag har jag varit ledig. Det var behövligt och mycket skönt. Efter att knappt ha sovit någonting natten till igår kunde jag sova ut. Jag har inte gjort så mycket, mest njutit av ledigheten. Gick en promenad i en och en halv timme, tvättade två maskiner, handlade lite mat och postade brev. Ikväll gick jag ner till stan för att titta in på Gina Tricot, hade spanat på hemsidan och ville se om plaggen fanns i butiken. Fyra överdelar rikare klev jag ut ur 21an precis innan dom stängde. Jag gick direkt till friskis för att träna lite överkropp på gymmet innan jag körde ett pass spinning med fotbollslaget. Det var riktigt svettigt, men jag klarade av det, trots att förkylningen inte är helt borta.

Nu väntar tre långa dagar på praktiken innan min lediga helg. Men det ska nog gå bra, hoppas vi får nya varor till kosmetiken imorgon. Jag ska nog snart lägga mig tror jag, läsa lite Rocky tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback