Melodifestivalen eller film? Sällskap eller ensam?

Idag hade jag tydligen tagit på mig spenderarbyxorna när jag åkte till Tuna Park. Fast jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv som valde bort en del plagg. Jag åkte därifrån 950 kr fattigare men med två par leggings, två kjolar, ett linne, en klänning, en tunika och ett halsband. Är dessutom stolt över att jag la ifrån mig de fina skorna och gick ut till bilen istället. Någon motta får det vara. Hoppas shoppingbegäret är stillat för en stund i alla fall.

Efter Tuna Park åkte jag direkt till Hållsta. Tänkte hälsa på Chili och åka längdskidor. Dock var inte mamma hemma så hon kunde hjälpa mig me skidorna, eller så skyller jag bara på det, så jag pratade med mormor och gosade med Chili en timme innan jag lämnade huset.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka till Petra ikväll och titta på Melodifestivalen eller stanna hemma och titta på film. Svårt. Jag vet inte vad jag är sugen på.

Det blev en joggingtur i skogen i förmiddags. Jag var 11 minuter långsammare än mitt rekord. Inte bra. Fast jag tror det mest berodde på att det var så oupptrampat på stigarna + att jag hade håll ett bra tag. Men det var skönt att äntligen vara tillbaka.

Jag fick ett livstecken från Chrille typ halv tre idag. Han messade från en kompis mobil och sa att hans dött men att han lever. Orutin att inte ladda mobilen innan man åker bort hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback