Massa snö

Sådär. Nu har jag skottat fram bilen och tagit bort skidbacken med snö som täckte hela pärlan. Nu behöver jag inte tänkte på det sen när jag ska åka till Tuna Park. Dock lär ju någon annan ha tagit min plats när jag kommer hem så då måste jag väl skotta fram en ny parkeringsficka istället. Termometern visar -15,5 grader men det kändes inte så kallt ute, det är nog solen som värmer. Jag funderar faktiskt på att gå till jobbet, trots att jag skottat fram bilen, det är så härligt ute. Men det beror på om Chrille känner sig körduglig och kan hämta mig, han är bakis.

Idag väntar fyra timmar praktik, sen ikväll ska jag gå på ett pass Ki Box med Viktoria. Det kommer va sjukt jobbigt. Får se hur det går, jag har träningsvärk i både armarna och vaderna efter torsdagsträningen.

Igår kväll kom Emma över. Vi åt tacos, tittade en stund på OS och bytte sedan till en film. Det blev Gökboet, den var tragisk. En trevlig kväll.

Hoppas det är lika underbart väder imorgon som det är idag, med den strålande solen. Fast det vore skönt om det inte var lika kallt, -5 räcker. Jag är ledig och skulle vilja njuta av en riktigt lång promenad, eller jogging, eller längdskidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback