Lost

Jag har varit sugen på en joggingtur hela dagen så när jag kom hem bytte jag snabbt om och gav mig ut i skogen. Sprang inte hela rundan i skogen dock, det började bli för mörkt, så jag vek av runt Stenby istället. 58 minuter tog det. Jag hade tänkt gå på spinningen ikväll också, men det går inte. Mina ben kommer inte palla. Så jag ska snart hoppa in i duschen istället.

Imorgon börjar jeanskampanjen på Lindex så idag har jag klätt om tre skyltdockor på barnavdelningen. Vi hann inte vika, och hänga, klart alla plagg som ska vara i centrum innan vi slutade så jag hoppas Nova hinner göra färdigt det imorgon bitti, jag är ju ledig. Tiden gick fort idag också, det brukar göra det när man har mycket att göra.

Det har kommit ut tre avsnitt av Lost, säsong sex, det fjärde kommer imorgon. Längtar. Sjukt konstig och snurrig, men bra, serie. Det är sista säsongen så det ska bli spännande att se hur dom knyter ihop alla trådar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback