Lördag

Min lördag började med att jag hade ont i magen. Tror de kan ha nåt att göra med alla ostbågar, chips och cola light jag tryckte i mig igår kväll. Det kom över lite folk och spelade Cluedo och Neger och President. (Jag vet att det är ett väldigt omoraliskt namn men det heter faktiskt så.)

Magen blev bättre efter ett par timmar och jag gav mig ut på en lång joggingtur. 74 minuter tog det, är nog rekord för hur länge jag sprungit någon gång. Dock håller dom på att bygga nåt vid skogsbrynet bakom Ica Stenby så jag kunde inte ta min vanliga stig, var tvungen att pulsa i knähög snö i typ 100 meter. Minst.

När jag kom hem gav jag mig på projektet att tona min egen utväxt. Håret är fortfarande blött så jag vet inte hur resultatet blev. Tror det gick ganska bra, förutom bak på huvudet där jag inte såg vad jag höll på med, men det kan nog inte bli så himla fel när man bara färgar utväxten.

Nu är nog min pasta klar.

Kommentarer
Postat av: pe

jasså nu dissar hon mig och fixar utväxten själv =O

vad är detta?!

2010-02-27 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback