Jag läker

Idag kom jag med den briljanta idén att vi borde storstäda eftersom både Chrille och jag var hemma hela dagen för en gångs skull. Så nu har vi en fräsh lägenhet.

Min hand mår bättre idag. Det gör fortfarande ont och har en lite konstig färg men jag kan ta på det och jag tror svullnaden gått ner. Bra. Fast jag tror inte jag ska slå någon på ett tag.

Det är helt fantastiskt väder. Snön gnistrar i den strålande solen. Det är dock väldigt kallt, fast har blivit lite mildare, temperaturen har stigit från -23,5 till -16. Blir nog en promenad när vi varit på Ica Maxi och storhandlat, om inte mina tår förfryser i joggingskorna.

För övrigt har jag träningsvärk idag. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jamen nu har jag ju köpt en ögonkräm juu ;) Så nu kan hudterapeuten andas ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback