Trött

Jag ska jobba frukost idag på donken, börjar klockan åtta, hoppas verkligen de är lugnt. Man är så få under frukosten så det kan bli riktigt hektiskt, förstår inte hur jag ska palla de med så lite sömn som jag fick inatt. Gäsp. Tur att jag har en kort dag idag, slutar 14.

Jag var på Balanze igår, har fått en gratisvecka där, och körde ett pass Bodypump. Det var sjukt jobbigt såklart, känner hur träningsvärken kommer krypande. Kände även av mina axlar och nacke väldigt mycket och det förstörde. Har haft problem att göra vissa övningar förut också och när en gyminstruktör gjorde ett pass till mig i våras sa han att jag är helt sjukt stel i nacke och axlar, sa att det är dom det beror på och att jag borde få mig en rejäl genomknådning. Så jag har intresseanmält mig för massage hos en sjukgymnast på Balanze, får se om hon hör av sig.

Time to go to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback