Massa mat

Här sitter jag med lite träningvärk och on and off bakishuvudvärk. Vad tror ni jag valde att göra denna morgon? Jo fila på mitt CV och söka två jobb. Kanske inte det första man vill göra med ett dunkande huvud men jag kände att jag vill ta tag i mitt liv och min arbetssituation. Funderar även på att ta några krafttag på onsdag eller torsdag när jag är ledig.

Varför jag har bakishuvudvärk? Därför att jag var på kräftskiva igår kväll och sedan blev det utgång på Harrys. En mycket trevlig kväll. Dock luktar mina händer fortfarande kräftor. Usch.

Idag blir det en hel del mat. Lunch med Em, födelsedagsfika i Hållsta och middag i Odlaren. Tur att jag inte behöver gå hungrig. Ska även titta in på HM, har sett en klänning på nätet och ska kolla om den finns i butiken. Den kanske kan passa på bröllopet i september. Dessutom måste jag in på Stadium och kolla om jag hittar en födelsedagspresent till storasyster.

Duschdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback