Höstshopping

Idag har jag och Chrille myst på stan. Det blev en tidig lunch på Ming Palace och sen en shoppingrunda. Från Gina Tricot fick jag med mig..



Och ett långt svart baslinne. Dessutom köpte jag en bh och ett par trosor på HM. Mycket fina. Lyckades inte stilla shoppingbegäret så när jag kom hem klickade jag hem en del saker från hm.se. Det här får jag hem om några veckor..






Linnet beställde jag även i svart. Den svarta boleron fundera jag på om den passar att ha till klänningen jag köpte igår att ha på bröllopet jag ska på i England.

Är även sugen på nya höstskor. Köpte ett par svarta tygskor me ett litet skaft på igår men skulle vilja ha ett par stövlar eller stövletter också. En leopardmönstrad topp fick också följa med hem igår, hade på mig den idag och tycker om den massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback