Godissugen

Idag var jag ledig och hade planerat att tvätta, storhandla, motionera och bara ta de lugnt. Istället fick jag lämna bilen på verkstaden och jobba tre timmar på Lindex. Som tur var va det inget fel på bilen, bara en misständning som fått motorlampan att lysa. Fick lite motion när jag gick hem från Tuna Park och storhandlingen fick ske samtidigt som alla andra runt klockan sex på kvällen. Hann även med en effektiv tvättning = allt som behövdes tvättas i samma maskin. Dock blev inte de vita rent, hur kommer de sig?

Nu är jag sjukt trött. Planen var att ta en cykeltur eller jogga en sväng ikväll men jag har helt enkelt inte orkat. Har inte blivit mycket sömn de två senaste nätterna, eller rättare sagt dagarna eftersom jag jobbat natt. Iställlet har jag ätit godis i soffan. Inte bra. Ska nog snart lägga mig, försöka ladda batterierna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback