Fotbollsvecka

Idag är jag ledig. Så skönt och välbehövligt. Jag började dagen med att söka två jobb, montörsjobb, får se hur det går. Jag är väldigt sugen på att tjäna pengar igen så jag hoppas dom hör av sig.

Jag hade tänkt träna idag. Hoppas jag finner energin och motivationen snart för just nu är den i stort sett noll. Kan bero på tre "nätter" med för få timmar sömn. Idag fick jag inte sova längre än jag gjorde för jag måste vrida tillbaka dygnet, från att ha jobbat natt börjar jag klockan åtta imorgon bitti.

Det blir en fotbollsvecka den här veckan. Tisdag - fotbollsträning, onsdag - match, torsdag - fotbollsträning och söndag - match. Massa bra träning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar att jag bara kan va me på matcherna. Eller inte. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback