Waterproof

När jag skulle sminka mig nu på morgonen kände jag att jag skulle få ångra det om jag målade på eyeliner. Jag ignonerade känslan, jag kände för att ha eyeliner. Jag hade lagt en bas och tog upp den lilla burken med flytande vattenfast eyeliner. Det gick smidigt att måla idag, det blev bra på en gång och jag behövde bara sudda jättelite med en tops. Då, glider burken ur handen. Locket med penseln håller jag i den andra. Det stänker eyeliner över badrumsgolvet, badrumsmattan, på dörren och ut i hallen. Kan det verkligen få plats så mycket vätska i den där lilla burken? Jag börjar förgävdes gnida med papper och min makeupremover. Det händer inte mycket. Golvet ser förjävligt ut. Jag går till städskrubben. Ajax Universal? Sprutar lite på en svamp och provar att gnugga på badrumsgolvet, allt försvinner. Lättnad. Ajax Universal är den bästa sprayen någonsin, och det tyckte jag redan innan den här morgonen. Tyvärr lär det ju inte finnas så mycket eyeliner kvar i burken och det här var bara andra gången jag använde den. Suck. Hädanefter ska jag lita på magkänslan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbigt att inte sova mer, jag skulle bli helt förstörd! Idag slutade jag tidigt från jobbet, la mig en stund i soffan med en tanke på att jag skulle vila lite eftersom jag var uppe så tidigt imorse, jag öppnade på dagis imorse.



Så, jag somnade i soffan kanske vid klockan 14.30-15, sen vaknade jag i vild panik av att telefonen ringde klockan 17.20 Så sjukt skön tupplur! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback