Vinden har vänt

I maj kliver jag in i stekoset och börjar vända burgare på Västerleden. Ska få mer detaljer imorgon av min blivande chef. Det är en deltidstjänst och jag har ingen aning om hur mycket tid det kommer omfatta men det visar sig. Jag är inte heltidsarbetslös så länge till!

Imorgon
ska jag även på intervju hos Arena Personal. Hoppas på extrajobb, det var det som verkade finnas just nu. Dessutom ska jag tala om för butikschefen på praktiken att jag är intresserad av en tjänst som eventuellt blir ledig snart.

Kanske har vinden vänt nu lagom till våren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt för dig! grattis =)

hoppas vinden vänder ordentligt ;-)

2010-04-07 @ 22:19:16
Postat av: Emma

Härligt:) Grattis!

Postat av: Jenny-M

Vad kul för dig vännen. Grattis! :D Kram!

2010-04-08 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback