Dagens roliga

Jag vaknade ju som sagt tidigt imorse. Klev dock inte upp ur sängen utan hämtade datorn och cola light och tittade på de senaste avsnitten av Lost och Gossip Girl. Blev sugen på 21:ans nachotallrik så frågade Marie om hon ville följa med och luncha. Det ville hon, Kristina också, så vi åt och strosade lite på stan. Väl hemma blev jag rastlös eftersom det var så fint väder och jag inte hade något att göra. Chrille gick med på att åka till Slagstaglass, men så fort vi kom dit gick solen i moln och det började regna lite smått. Typiskt. Vi avnjöt våra glassar i bilen. Nu är jag sjukt mätt.

Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll. Jag har lite panik på att jag måste ha kul hela tiden nu en vecka, kanske två, framåt för det är nog den enda semestern jag kommer ha i "sommar". Något kul som just blev planerat är en roaptrip till Uppsala med Petra (samt ett eller två barn) för att hälsa på Jessica och Em. Ska bli mycket trevligt.

Jag ska köpa en ny cykel i veckan. Har fastnat för en ljusrosa Monark som heter Karin. En fin damtralla till helt okej pris. Måste göra mig av med min gamla cykel också, förhoppningsvis kan jag få några kronor för den.


Dagens roliga: Chrille har legat i sovrummet och tittat på film. När den var slut vände han sig åt mitt håll och ställde en fråga. Jag svarade. Frågade sedan en själv men fick inget svar. Då hör jag hur han snarkar. Fan va fort han somnade. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback