Vårshopping

Jag har tråkigt och ingenting att göra så jag tänker visa lite kläder, och skor, som jag köpt och beställt. Dessutom kan det behövas lite bilder i bloggen, den börjar se väldigt grå ut.


För att få en vårkick och komma igång med träning ordentligt igen har jag inhandlat lite fina träningskläder. Detaljerna på tightsen är cerisa istället (hittade ingen bild på dom) och toppen har jag även beställt i grönt.




I fredags passade jag på att utnytja personalrabatten på Lindex en sista gång. Hittade bara bilder på två av plaggen men jag köpte även ett par söta randiga shorts, ett par leggings med spetsdetalj, en mascara, eyeliner, make up remover och hårfärg.



När jag surfade in på HMs hemsida såg jag att skorna jag försökt skicka efter förut men som då var slut hade kommit in igen. Snabbade mig att klicka hem dom och chansade på en kjol också. Svårt att gissa storleken på kjolen och det kan hända att den blir lite för lång på mina korta ben. Men jag kan ju skicka tillbaka den om den inte passar.



Tänkte även beställa hem en bikini, men den fanns inte kvar i färgen jag vill ha. Suck. Men mitt paket kommer inte förens veckan 21 så har jag tur hinner den kanske komma in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback