Skitväder

Jag och Emma började dagen med att gå en promenad i en timme och 45 minuter. Min tredje dag i rad. Perfekt. Dock har jag väldigt ont i smalbenen. Vet inte om det är träningsvärk eller om det är benhinnorna som är irriterade, hoppas verkligen på det första.

Inte så länge efter att vi kommit hem började det snöa massor. Skitväder. Som tur var hann det avta och duggade bara när jag skulle cykla till Arena Personal. Där skrev jag på kontrakt och vi pratade lite om hur allt kommer se ut. Det är inte bara jobb över sommaren utan fortsätter efteråt, har kontrakt hittills till årsskiftet. Perfekt. Fick även arbetskläder.


Pia: Cykeln är rosa på bilden, fast det syns inte så bra. Väldigt ljust rosa. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback