Produktiv morgon

Jag vaknade halv åtta i morse och kunde inte somna om. Klev upp och sorterade tvätten. Gick ner till tvättstugan bara för att upptäcka att den var bokad. Skit också. Handtvättade bort sminkfläckar från en vit klänning. Bestämde mig för att försöka stuva om i garderoben så jag äntligen skulle få bort shoppingpåsarna som stått på golvet en månad. Minst. Det gick över förväntan. Fem plagg fick dock ge vika för nya. Sen bestämde jag mig för att vika iordning mina t-shirt och linnelådor. Jag har tydligen 66 t-shirtar och linnen. Min slutsats är: Vi måste flytta till en större lägenhet så jag får plats med en till garderob. Jag skulle hellre ha många t-shirts och linnen hängande, de blir så skrynkliga när de ligger i en låda. Chrille har sitt jobb på det säkra, om det nu löser sig för mig också kanske vi kan flytta snart. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback