Pain

Solen värmer verkligen idag. Satt nyss ute på den blå bänken endast iklädd mysbyxor och ett linne. Jag läste igenom lite papper jag fick från Mc Donalds, det är sjukt mycket jag ska kunna. Fast mycket lär man sig väl när man väl är där och får rutin på det.

Jag satt bara där ute i en halvtimme. Min ljusa hud är ju så känslig mot solen så jag tänkte låta den vänja sig lite i taget. Men det var verkligen härligt att njuta av solen igen.

Något jag inte njuter av idag är att ställa mig upp, gå, sätta mig ned eller röra mig överhuvudtaget. Jag har sån sjuk träningsvärk. Värst är det i rumpan och baksidan av låren men även i axlarna, nacken och magen. Förstår inte hur jag ska klara av fotbollsträningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback